Vastgoedinformatie aanvragen
Een aanvraag voor een dossier vastgoedinformatie in onze gemeente bedraagt 40 euro per kadastraal perceel.
Naast de gemeentelijke retributie wordt er ook een platformretributie van 36,50 euro aangerekend per kadastraal perceel. Meer informatie over kostprijsberekening kan je terugvinden op de gebruikersomgeving van het Vastgoedinformatieplatform.
Een aanvraag voor Vastgoedinlichtingen voor overdracht indienen als:
Notaris
IBOT-applicatie (te vinden via uw eNotariaat)
Bijkomende vragen? Neem contact op met de service desk van Fednot.
Vastgoedmakelaar
Bijkomende vragen? Contacteer de RealSmart support
Bijkomende vragen? Contacteer het Vastgoedinformatieplatform
Burger of overheidsinstantie
Bij elke inlichting zal steeds de bronhouder vermeld staan. Neem contact op met deze organisatie bij inhoudelijke vragen.
Voor inlichtingen waarvoor de gemeente de informatieverstrekker is, contacteer de Dienst Leefomgeving.
Contactinfo
Leefomgeving
Administratief centrum
Markt 1
8650 Houthulst- 051 46 07 46
- leefomgeving@houthulst.be
Openingsuren
- Vandaag open van 08:30 tot 12:00, van 14:00 tot 16:00
- Morgen open van 08:30 tot 12:00, van 16:00 tot 19:30